Japan - deel 2

22 mei 2017 - Nagiso-machi, Japan

Na ons fascinerend verblijf in Tokyo, op weg naar Hakone. Onze eerste Ryokan, geweldig, slapen op de grond. En een private bad sessie, anders moest den John appart,
Daarna in Yukata een geweldig Japanese dinner. Volgende dag busje komt zo, geweldige ervarig met openbaar vervoer, en nog geweldiger ervaring het weer. Na de cable car eerste highlight MOUNT FUJI, extase, niet alleen voor ons, maar ook voor de Japaners. Daarna met de cable rope het meer met een pretpark piratenboot
overgevaren.
Hakonemachi waar wij de prachtige ceder lane walk hebben gemaakt, aansluitend bezoek aan het park. Als afsluiter bezoek aan het openair museum, in GORA,
ongeloofelijk prachtige inplanting van de beelden in de natuur.
Tweede Japanse ervaring de trein, hier heb je nog een echte chef van de statie , aankomst Tsumago. Geweldige resort , met ongelooflijke bad faciliteiten, [separaat]
De wandelng gemaakt van Magome naar Tsumago wij waanden ons Joanne Lumley, was feeeriek, een gedeelte van de postweg tussen Kyoto en Tokyo.
Ons afgeschorbd in het public bad , vrouwen bij de vrouwen en mannen bij de mannen , niet zo erg Georges Clooney was niet te bespeuren,
Lekker en gezond eten, en een fles sake op de kamer, laag bij de grond,